Am depus marți, 17 noiembrie 2015, o sesizare către CTP prin care solicit ca etapa de eliberare a unui al doilea tichet, de mulțumire, de către automatele de tiketing ale CTP, să fie eliminată, deoarece crează confuzie printre călători. Redăm mai jos textul solicitării.
Către: Compania de Transport Public în Comun Cluj-Napoca
În atenția: Domnului director Liviu Neag
Subsemnatul, Ioan Bîldea, consilier local, ca urmare a numeroaselor sesizări primite, vă rog să dispuneți celor care administrează sistemul de tiketing eliminarea operațiunii de tipărire a mesajul de mulțumire pe un suport de hârtie identic biletului. Această operațiune urmează după eliberarea biletului de călătorie şi nu ajută la nimic.
In plus, faptul că aparatele eliberează două bucăți de hârtie asemănătoare produce confuzie. Nu de puține ori, din greseală, călătorii au compostat cea de-a doua bucată de hârtie care seamănă izbitor cu un bilet iar controlorii au aplicat amenzi.
Doresc să îmi furnizați răspunsul la prezenta în format electronic, la următoarea adresă de e-mail: bildeaioan@pnlcluj.ro.
Cu stimă,
Consilier local PNL Cluj-Napoca,
Ioan Bîldea